Veelgestelde vragen

Antwoord op al je vragen

Heb je een vraag of opmerking? We helpen je graag! Hieronder vind je een overzicht met de veelgestelde vragen. Ga naar het onderwerp waar je een vraag over hebt, wellicht geven we je zo direct antwoord.  Staat je vraag er niet tussen? Je kunt ons altijd mailen, Whatsappen of via social media bereiken!

Ga direct naar veelgestelde vragen over:

Producten

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Wij garanderen minimaal zeven dagen garantie op onze bloemen. Bekijk hier ons retourbeleid

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Door middel van onze eigen ontworpen verpakking zijn onze producten goed beschermd.

Hoe verzorg ik mijn bloemen het best?

Bekijk ons artikel met daarin de tips om jouw boeket zo goed mogelijk bezorgen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Er zijn twee mogelijkheden om je bestelling te annuleren.
1: Account 🡪 Mijn bestellingen 🡪 Selecteer bestelling 🡪 Bestelling wijzigen of annuleren.
2: Orderbevestiging 🡪 Bestelling wijzigen of annuleren

Let op: Indien de Track & Trace link is verstuurd is annuleren of wijzigen niet meer mogelijk. De bestelling kan enkel geretourneerd worden.

Abonnementen

Hoe wordt mijn abonnement bezorgd?

Het bezorgen van abonnementen doen wij met onze persoonlijke bezorgservice in de meeste gevallen op maandag of donderdag.

Hoe werkt het afsluiten van een abonnement?

1: Selecteer het design dat het beste bij je past of maak een account aan
2: Vul je gegevens in
3: Kies bezorgmoment en hoeveelheid
4: Klaar om wekelijks, om de week of maandelijks verrast te worden?

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?

Account 🡪 Abonnement 🡪 Instellingen 🡪 Wijzigen of opzeggen

Trouwen

Hoe doe ik een aanvraag naar de mogelijkheden?

Met ons contactformulier kun je op basis van jouw wensen, budget en overige gegevens een gepast aanbod van ons ontvangen!

Ik heb een specifieke wens, hoe kan ik mijn vraag indienen?

Ga naar het aanvraagformulier 🡪 selecteer ‘’overig’’ bij wensen 🡪 Schrijf in het bericht zo gedetailleerd mogelijk waarnaar je op zoek bent 🡪 Upload indien mogelijk een foto

Bezorgen jullie ook arrangementen voor een trouwerij?

We bezorgen afscheidsbloemen in de meeste gevallen alleen in de bollenstreek. Mocht je vragen hebben, kunnen we samen altijd de mogelijkheden bespreken en zo op zoek gaan naar een passende oplossing.

Waar kan ik de bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen afgehaald worden op de volgende locaties:

  • Vestiging Lisse
  • Vestiging Katwijk
  • Markt woerden (woensdag)
  • Markt Apeldoorn (zaterdag)

Mijn vraag staat niet onder de veel gestelde vragen

Voor overige vragen kun je terecht bij onze klantenservice. !!benoemen WhatsApp, e-mail benoemen. Niet aanzetten tot bellen.

Afscheid

Hoe doe ik een aanvraag naar de mogelijkheden?

Met ons contactformulier kun je een gepast aanbod van ons ontvangen.

Ik heb een specifieke vraag over een product, waar kan ik deze stellen?

Ga naar het aanvraagformulier 🡪 selecteer ‘’overig’’ bij wensen 🡪 Schrijf in het bericht zo gedetailleerd mogelijk waarnaar je op zoek bent 🡪 Upload indien mogelijk een foto

Hoe doe ik een aanvraag naar de mogelijkheden?

Aanvraag doen
Hoe doe ik een aanvraag naar de mogelijkheden?

Met ons contactformulier kun je een gepast aanbod van ons ontvangen.

Specifieke vraag
Ik heb een specifieke vraag over een product, waar kan ik deze stellen?

Ga naar het aanvraagformulier 🡪 selecteer ‘’overig’’ bij wensen 🡪 Schrijf in het bericht zo gedetailleerd mogelijk waarnaar je op zoek bent 🡪 Upload indien mogelijk een foto

Bezorging
Bezorgen jullie ook afscheidsarrangementen?

We bezorgen afscheidsbloemen in de meeste gevallen alleen in de bollenstreek. Mocht je vragen hebben, kunnen we samen altijd de mogelijkheden bespreken en zo op zoek gaan naar een passende oplossing.

Afhalen
Waar kan ik de bestelling afhalen?

Bezorgen jullie ook afscheidsarrangementen?

We bezorgen afscheidsbloemen in de meeste gevallen alleen in de bollenstreek. Mocht je vragen hebben, kunnen we samen altijd de mogelijkheden bespreken en zo op zoek gaan naar een passende oplossing.

Waar kan ik de bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen afgehaald worden op de volgende locaties:

  • Vestiging Lisse
  • Vestiging Katwijk
  • Markt woerden (woensdag)
  • Markt Apeldoorn (zaterdag)
0
    jouw winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar de winkel